torsdag 10 december 2015

Linköping Unveritet

Dagen startar med att ta en bus till Linköping eller till Linköping unversitet. Det tog några gånger tills den rätta bussen kom. Men när den rätta bussen kom så var det en dubbel deckare. En buss med två våningar och vi satt på den andra våningen. Jag tror att vi kom fram kl 10 på morgonen med en genom gång hur dagen såg ut. Vi blev in delade i två grupper och det var för att i ett av övningar fanns det inga platser som hela It gruppen. Vi kom i samma grupp och började med den roliga övningen. Det var att programera vad robotarna som man ser på bilden ska göra. Vi fick byta robot tack vare vi förlorade konttacten hela tiden. Som jag har redan sägt men jag säger det igen. Det var jätte roligt. Den bästa delen under hela dagen. Men tiden tog slut, var dags att byta, hejdå robotar. Nästa övning var att programera så det blev ett konstverk typ. En liten tävling via slutet och jag tror att vi van den lilla tävlingen. Allt vi van var kundskape. lunch blev en matlåda som innerhåller kyckling, salad och en sås. Jag gillade bara kycklingen och brödet som var till. Resten hade en konstig smak som jag gillade inte, jag tror att Elin tycket inte om saladen men såsen gillade hon.
Maten blev ingripa av oss så fick vi gå runt och titta lite hur skolan ser ut eller vänta tills alla andra skulle komma tillbaka. Vi skulle se en koridor med bilder som studenter ritade på. Det var bilder med olika mönster och figurer. Och det var allt jag kunde berätta om onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar